Sohbet Betül Demir Esas Duruş | HarikaFm.Net - Online Radyo Dinle Harika Fm
  • Orhan Cennet:

    müslüm gürses sigaraa herkze ıyı yayınlar

  • özgür:

    merhabalar

  • Hayalet:

    Burası cok guzel kernel abi ii ki varsın tskler hepınızı sevıorum

  • defne:

    bu bana gelsin işte gidiyorum bir şey demeden

  • YuŞa:

    Merhaba , istanbul’dan katılıyorum cok beğendim. ☺

  • Hayalet:

    kernel abi seni cok sevıyorum

  • songül kocatepe:

    bulunsun

  • Hayalet:

    slm bn halil lütfen engellı kardeslerımıze yardım edelım tskler

Mesaj gönderin!


Şu anda çalan: Radyo OnLıne...

mobilplayer
Betül Demir Esas Duruş

paylaş:

Arkadaşına Öner Yazdır
19.17.2017 tarihinde admin Tarafından Yazıldı.
347 views Okunma
0 yorum

Türk Pop Müziği’nin başarılı isimlerinden Betül Demir, “Esas Duruş” isimli 4. stüdyo albümünün hazırlıklarını tamamladı. 12 şarkıdan oluşan albümde Emirhan Cengiz ve Betül Demir şarkılarının yanı sıra Sude Bilge Demir, Çağın Bodur, Caner Tepecik, Tamer Gürsoy, Sadettin Dayıoğlu gibi isimlerin imzası da var…

 

Betül Demir, müzik direktörlüğünü Emirhan Cengiz’in yaptığı albümü için “Esas olan duruştur, müziktir, kendi kendine verilen ünvanlar değil” derken, “Esas Duruş” albümü için “Sound ve müziğin konuştuğu, sağlam duruşlu, güçlü bir albüm” ifadesini kullandı.

Albümün ilk klibi, sözleri Betül Demir – Sude Bilge Demir’e, müziği ise Emirhan Cengiz’e ait olan “Karabatak” şarkısına, Gülşen Aybaba yönetmenliğinde çekildi. Klibin kurgusunu Jr. Behzat Uygur yaptı. Sanat Yönetmenliğini Derya Çopur’un yaptığı albümün fotoğraflarını ise Umur Özcan çekti.

Resimler
Dj EspiNa
Dj – iSyan ile Damardan Kalbe Yolculuk
Dj -DeniZ iLe Sevda DeniZi
Dj – QBiCamTe
Dj- Şekerkız iLe aŞk notaLarı
Dj- Seyh iLe Her Telden
Dj- BetüL  ile Türkü  Tadında
Dj-DeLidoLu iLe EğLenceLi  SaatLer
Yorum

biyo

Genel

Çanakkale Savaşı (1915-1916)Çanakkale Savaşı (1915-1916)...

Çanakkale Savaşı, 1. Dünya Savaşı’nin ...

Ugur getirdigine inandiklarimizUgur getirdigine inandiklarimi...

Sizin yokmuydu uğur getirdiğine inandığınız…...

Limon ağacıLimon ağacı

Hiç Limon kokan bir bahar havasına uyandınız...

Hayatan anlam katan KADINDIR!Hayatan anlam katan KADINDIR!

Kadın dediğin; Öncelikle sadakat, güven bir...

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için özeL DoodLe: En güzeL 29 Ekim mesajLarı burada..29 Ekim Cumhuriyet Bayramı içi...

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı geldi çattı; miLyonLarca...

biyo

Albümler

ThorThor

Gösterime giriş tarihi: 29 Nisan 2011 (Türkiye)...

Örümcek Adam: Eve DönüşÖrümcek Adam: Eve Dönüş

Yenilmezler ile yaşadığı maceranın büyüsüne...

Transformers 5: Son ŞövalyeTransformers 5: Son Şövalye

Son Şövalye, Transformers bu sefer serinin özündeki...

Ruhlar EviRuhlar Evi

Genç bir Amerikalı çift olan Julie ve Jim, fotoğraf...

Arabalar – 3Arabalar – 3

Pixar’ın sevilen serisi Arabalar‘ın...

video

Fragmanlar

ThorThor

Gösterime giriş tarihi: 29 Nisan 2011 (Türkiye)...

Örümcek Adam: Eve DönüşÖrümcek Adam: Eve Dönüş

Yenilmezler ile yaşadığı maceranın büyüsüne...

Transformers 5: Son ŞövalyeTransformers 5: Son Şövalye

Son Şövalye, Transformers bu sefer serinin özündeki...

Ruhlar EviRuhlar Evi

Genç bir Amerikalı çift olan Julie ve Jim, fotoğraf...

Arabalar – 3Arabalar – 3

Pixar’ın sevilen serisi Arabalar‘ın...